Vodeći svetski finansijski magazin Euromoney dodelio je Banca Intesa nagradu za najbolju banku u Srbiji u 2012. godini. Banka je četvrtu godinu za redom ponela ovo renomirano priznanje, koje se ukazuje na osnovu analize niza kvantitativnih i kvalitativnih kriterijuma, poput poslovnih parametara, inovativnosti, kao i kvaliteta portfolia. U obrazloženju nagrade navodi se da je Banca Intesa u prethodnoj godini ostvarila značajno uvećanje depozitne baze, čime je dodatno učvrstila svoj stabilan odnos kredita i depozita, dok je istovremeno zadržala udeo problematičnih plasmana ispod proseka koji je zabeležen na nivou celokupnog bankarskog sektora Srbije. Iako je u zahtevnom poslovnom okruženju stavila akcenat na efikasnost i stabilnost, Banka nije zapostavila svoju posvećenost inovativnosti u radu.
Vodeći svetski finansijski magazin Euromoney dodelio je Banca Intesa nagradu za najbolju banku u Srbiji u 2012. godini.
Banka je četvrtu godinu za redom ponela ovo renomirano priznanje, koje se ukazuje na osnovu analize niza kvantitativnih i kvalitativnih kriterijuma, poput poslovnih parametara, inovativnosti, kao i kvaliteta portfolia.
U obrazloženju nagrade navodi se da je Banca Intesa u prethodnoj godini ostvarila značajno uvećanje depozitne baze, čime je dodatno učvrstila svoj stabilan odnos kredita i depozita, dok je istovremeno zadržala udeo problematičnih plasmana ispod proseka koji je zabeležen na nivou celokupnog bankarskog sektora Srbije. Iako je u zahtevnom poslovnom okruženju stavila akcenat na efikasnost i stabilnost, Banka nije zapostavila svoju posvećenost inovativnosti u radu, stoji u obrazloženju.
"U godini koja je imala obeležje recesione ekonomije i nepovoljnih tržišnih pokazatelja, Banca Intesa se opredelila za odgovornu i mudru poslovnu strategiju koja daje primat održavanju stabilnosti sistema sa jedne i praćenju potreba građana i privrede sa druge strane, uz stalni rad na poboljšanju poslovnih procesa i troškovne efikasnosti. Naša jaka kapitalna pozicija, očuvani kvalitet aktive i osnažena klijentska baza govore da smo bili uspešni u ispunjenju ciljeva koje smo postavili pred sebe. Stabno poslovanje, kreativnost i inovativnost u radu sa klijentima, kao i usluga najvišeg kvaliteta biće polazište sa kojeg ćemo i u narednom periodu nastaviti da razvijamo i unapređujemo proizvode i servise koje im pružamo, promovišući pritom vrhunsku profesionalnost u svim delovima poslovanja", izjavio je Marko Kapelini, zamenik predsednika Izvršnog odbora Banca Intesa, koji je primio priznanje u ime banke na svečanoj ceremoniji dodele Nagrada za izvrsnost, održanoj sinoć u Londonu u prisustvu više od 500 predstavnika vodećih svetskih finansijskih institucija.
Sa oko 1,6 miliona klijenata u segmentu fizičkih lica, preduzetnika, malih i srednjih preduzeća, velikih kompanija i lokalnih samouprava, mrežom od 194 ekspoziture širom zemlje i profesionalnim timom od 3.000 zaposlenih, Banca Intesa je vodeća banka na tržištu Srbije mereno ključnim parametrima uspešnog poslovanja. Banca Intesa je članica grupacije Intesa Sanpaolo, jedne od vodećih bankarskih grupa u Evropi i najuspešnije banke na tržištu Italije u svim oblastima poslovanja. Intesa Sanpaolo ima globalno prisustvo u više od 40 zemalja sveta, preko 19,1 miliona klijenata i poslovnu mrežu od oko 7.030 ekspozitura.
Euromoney Nagrade za izvrsnost tradicionalno se dodeljuju od 1992. godine izuzetnim finansijskim institucijama koje su demonstrirale liderstvo i inovativnost u radu sa klijentima u tržištima na kojima posluju.